O nas

Rzoz - zapał, zacięcie

Nasz cel

Chcemy Państwu oddać do dyspozycji i spędzenia niezapomnianych chwil w Bukowinie Tatrzańskiej pokoje i apartamenty, tworzone z góralskim „rzozem” czyli z zapałem i zacięciem, a także z dbałością o każdy detal. 

Mamy nadzieję, że eleganckie wnętrza nawiązujące do kultury góralskiej spowodują, że będziecie do nas wracać i spełnimy wasze oczekiwania.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY

Położenie

Willa Rzoz położona jest w centrum Bukowiny Tatrzańskiej. Z okien naszego domu rozciąga się wspaniały widok na Tatry i okolicę. Znakomita lokalizacja powoduje, że stanowimy bardzo dobrą bazę wypadową dla wycieczek górskich oraz niezliczonych atrakcji zarówno zimą jak i latem. Bliskość sklepu oraz okolicznych restauracji i stoisk z pamiątkami regionalnymi (do 50 metrów) powoduje , iż wszystko czego potrzebujecie macie na wyciągnięcie ręki.

Regulamin

§1

PRZEDMIOT REGULAMINU

1.   Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Willi jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w Willi. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu, a także wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby uczynionej rezerwacji.

2.   Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Willi Rzoz.

3.   Regulamin jest dostępny do wglądu w Willi Rzoz, a także na stronie internetowej www.willarzoz.pl.

§2

DOBA HOTELOWA

1.   Pokoje i apartamenty w Willi Rzoz wynajmowane są na doby hotelowe.

2.   Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00 dnia następnego.

3.   Istnieje możliwość wcześniejszego telefonicznego uzgodnienia innych godzin przyjazdu do Willi, jak również możliwość przedłużenia pobytu. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić właścicielowi jak najszybciej. Willa może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych lub w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego regulaminu.

4.   Właściciel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Willi także w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.

5.   Brak opuszczenia przez Gościa pokoju do godziny 11:00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu o kolejną dobę.

§3

REZERWACJA ,MELDUNEK I PŁATNOŚCI

1.   Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej.

2.   Gość Willi Rzoz nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.

3.   Osoby niezameldowane w Willi mogą gościnnie przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7:00 do godziny 22:00 za zgodą dyrekcji Willi.

4.   Dyrekcja może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu hotelowym lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników Willi lub innych osobach przebywających w Willi.

5.  Opłaty za cały pobyt w Willi odbywa się w dniu przyjazdu.

6.  Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana przedpłata w wysokości 30% wartości w terminie 7 dni od dnia złożenia rezerwacji. Brak zaliczki może skutkować anulowaniem rezerwacji. Zaliczka zaliczana jest na poczet kosztów pobytu.

7.  W przypadku braku przyjazdu w terminie zarezerwowanym zaliczka nie zostaje zwrócona. O ewentualnych zmianach terminu lub nie dojeździe z przyczyn losowych należy informować minimum 7 dni przed zarezerwowanym przyjazdem. W takich sytuacjach idziemy naszym gościom na rękę i zmieniamy termin pobytu. Zgłoszenie zmiany terminu lub rezygnacji może nastąpić drogą mailową, telefonicznie lub osobiście właścicielowi Willi.

8.   W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej lub turnusu, Willa nie zwraca opłaty za pobyt.

§4

USŁUGI

1.   Willa świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.

2.   W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie Właścicielowi, co umożliwi poprawę standardu świadczonych usług.

3. Willa ma obowiązek zapewnić Gościom:

– warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,

– bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o Gościu,

– profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Willi,

– wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.

4.   Dodatkowo na życzenie Gościa, Willa świadczy nieodpłatnie następujące usługi:

– udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,

– przechowanie bagażu Gościa,

– zamawianie taksówki,

-udzielanie informacji turystycznych.

§5

ODZPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

1.   Dzieci poniżej 12. roku życia powinny znajdować się na terenie Willi pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.

2.   Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Willi, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.

3.   W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Willa może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań Willi, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Willi.

4.   Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz.

§6

ODZPOWIEDZIALNOŚĆ WILLI RZOZ

1. Willa ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.

2. Gość powinien zawiadomić właściciela Willi o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

3. Willa odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną wyłącznie, jeśli przedmioty te zostały oddane na przechowanie do depozytu hotelowego.

4. Willa zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.

5. Willa nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu przy Willi czy poza terenem Willi.

§7

ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH

1. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.

2. W przypadku nie otrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, Willa przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Willi. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.

§8

CISZA NOCNA

1. W Willi obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano.

2. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Willi nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Właściciel Willi może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę.

§10

POSTANOWIENIA DODATKOWE/ RODO

1. Willa nie przyjmuje gości ze zwierzętami domowymi – niestety pomimo iż zwierzęta kochamy musieliśmy wprowadzić tą zasadę – przepraszamy.

2. W Willi obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i zażywania zakazanych prawem środków odurzających. Mając na uwadze bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń, które nie stanowią wyposażenia pokoju.

3. W pokojach hotelowych nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.

4. Właściciel Willi Rzozoświadcza, że zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) jest administratorem danych Gości Willi.

5. W sprawach związanych z danymi osobowymi należy kontaktować się z właścicielem Januszem Rozmus, prowadzącym działalność gospodarczą pn. FHU ROZMUS Janusz Rozmus, ul. ul. Kościuszki 124, 34-530 Bukowina Tatrzańska, NIP: 7361608459.

6. Dane osobowe Gości Willi będą zbierane i przetwarzane w celu świadczenia usługi hotelowej, w tym do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. Podstawą prawną do przetwarzania tych danych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c oraz art. 9 ust. 2 lit. f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – „RODO”.

7.Przetwarzanie danych osobowych Gości Willi Administrator może powierzyć podmiotom, będącym jego zleceniobiorcami lub podwykonawcami. Powierzenie danych osobowych może nastąpić jedynie w celu niezbędny do realizacji udzielania świadczenia usługi hotelowej.

8. Odbiorcami danych osobowych będą instytucje upoważnione z mocy przepisów prawa. Gość Willi ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

9. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego wyżej celu oraz przez okres wymagany przez obowiązujące przepisy prawa.

10. Gościowi Willi przysługują następujące uprawnienia związane z przetwarzaniem osobowych:

• prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych;

• prawo do sprostowania danych;

• prawo do usunięcia danych;

• prawo do ograniczenia przetwarzania;

• prawo sprzeciwu wobec przetwarzania;

• prawo do przenoszenia danych (o ile będzie to technicznie możliwe)

11. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do udzielenia świadczenia usługi hotelowej. W przypadku niepodania danych osobowych jej udzielenie nie będzie możliwe.


W trosce o komfort naszych gości oraz zachowanie najwyższych standardów czystości, w obiekcie prosimy o noszenie obuwia zamiennego.

Z poważaniem

WŁAŚCICIEL WILLI RZOZ